ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zakup i dostawa sprzętu, oprogramowania i mebli do wyposażenia pracowni informatycznej i językowej w ramach projektu nr POWR.02.10.00-00-5006/18 pn.: Lubuska Szkoła Ćwiczeń w Żarach szansą na rozwój nauczycieli, studentów i uczniów realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego do Szkoły Podstawowej nr 5 im. Polskich Noblistów w Żarach przy ul. Okrzei 19.

Informacja ogłoszona dnia 2019-11-14 13:14:11 przez Anita Krzyżaniak

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zamawiający :
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Polskich Noblistów (realizator projektu)ul. Okrzei 1968-200 ŻaryNIP 9281129812   REGON 970497328 I.
Opis przedmiotu zamówienia:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu, oprogramowania i mebli do wyposażenia pracowni informatycznej i językowej.
Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
I część –sprzęt do pracowni językowej
II część- sprzęt do pracowni multimedialnej
III część – oprogramowanie
IV część - meble
Szczegółowy wykaz sprzętu, oprogramowania i mebli na potrzeby projektu zawarty jest w załączniku nr 1.
2. Wykonawca dostarczy na własny koszt i na własne ryzyko wymagany sprzęt, oprogramowanie i meble do siedziby lidera (sekretariatu szkoły) tj.: do Szkoły Podstawowej nr 5 im. Polskich Noblistów w Żarach przy ul. Okrzei 19 oraz zapewni rozładunekze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczenia budynku w godzinach pracy placówki po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu dostawy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za  powstałe w czasie transportu.
3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, oryginalny i nieużywany, musi pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczony sprzęt, oprogramowanie i meble muszą posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa poświadczające zgodność z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu dostawy przedmiotu zamówienia.Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji.Z czynności dostawy zostanie sporządzony protokół zdawczo – odbiorczy podpisany przez Wykonawcę i przedstawiciela szkoły wyznaczonego przez Dyrektora Szkoły. 
II. Warunki udziału w postępowaniu
1. Przed przystąpieniem do obliczania ceny oferty Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.
2. Wykonawca w celu określenia ceny ofertowej za wykonanie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia tabeli w formularzu cenowym Wykonawcy stanowiący załącznik nr 4 do zapytania.
3. Kalkulując cenę dla danej części zamówienia, Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania tej części przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy w wyniku przeprowadzonego postępowania zamówienie dotyczyć będzie realizacji kilku części, wynagrodzenie stanowić będzie sumę oferowanych wynagrodzeń za te części.
4. Cena oferty oraz rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą powinny być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
5. W trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty przez Zamawiającego, będzie brana pod uwagę łączna cena brutto, tj. z należnym podatkiem od towarów i usług (VAT) wpisana w formularzu ofertowym – załącznik nr 2 – przedmiotu zamówienia.      W formularzu ofertowym łączna cenę brutto należy podać cyfrowo i słownie.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
7. Ofertę można składać na dowolna ilość części.
8. Wykonawca za realizacje zamówienia wystawi jedną fakturę na każdą z realizowanych części z wyszczególnionymi pozycjami wchodzącymi w jej skład ( zgodne z załącznikiem nr 1 )
9. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia lub jego część kompleksowo w jednej dostawie  w jednym  czasie. Nie dopuszcza się dostaw cząstkowych przedmiotu zamówienia lub z jego części.
10. Termin płatności: do 10 grudnia 2019r.  po otrzymaniu  prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę
11. W przypadku składania oferty przez grupę kapitałową członkowie tej grupy mogą złożyć ofertę samodzielnie o ile wykażą, że istniejące powiązania nie prowadza do zachwiania uczciwej konkurencji.
12. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, członkowie konsorcjum nie mogą występować jako członek innego konsorcjum uczestniczącego w postępowaniu lub też składać oferty samodzielnie. 
III. Kryterium oceny oferty i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria:      
 -  cena - 80%       
 - gwarancja - 20%
Zasady przyznawania punktów: 
1. C = Cn / Co x 0,8 x 100 pkt
Legenda:
C – cena brutto
Cn – cena oferty najkorzystniejszej
Co – cena oferty badanej 
2. G - gwarancja :
- 24 miesiące– 20 pkt
- 12 miesięcy – 10 pkt
- brak gwarancji - 0 pkt 
3. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyników osiągniętej liczby punktów wyliczonych w oparciu o powyższe kryteria i ustalona punktacje do 100 pkt.Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę która uzyska największa ilość  punktów (P) po zsumowaniu kryteriów oceny.P = C + G
4. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyska tę samą ilość punktów, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
5. Dla każdej części zamówienia zostanie oddzielnie wybrana oferta najkorzystniejsza zgodnie z wyżej wymienionymi kryteriami
6.W przypadku gdy  wybrany Dostawca, który otrzymał największą liczbę punktów, odstąpi od podpisania umowy na dostawę części lub całości przedmiotu zamówienia z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Dostawcą, który uzyskał w postępowaniu kolejną najwyższą liczbę punktów.
 IV. Termin składania ofert do 22 listopada 2019 r. do godziny 09:00 w wybranej formie:
- listownie na adres: Szkoła Podstawowa nr 5 im. Polskich Noblistów ul. Okrzei 19 68-200 Żary (decyduje data wpływu )
- osobiście do Szkoły Podstawowej nr 5 im. Polskich Noblistów ul. Okrzei 19, 68-200 Żary do sekretariatu szkoły
Składane oferty należy opatrzyć nazwą wykonawcy z adresem i danymi do kontaktuz oznaczeniem :,,Zakup i dostawa sprzętu, oprogramowania i mebli do wyposażenia pracowni informatycznej i językowej w ramach projektu NR POWR.02.10.00-00-5006/18 pn.: Lubuska Szkoła Ćwiczeń w Żarach szansą na rozwój nauczycieli, studentów i uczniów realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego do Szkoły Podstawowej nr 5 im. Polskich Noblistów w Żarach przy ul. Okrzei 19”.Koperta/opakowanie zawierające ofertę powinno zostać wykonane w taki sposób, aby nie można było zapoznać się z treścią oferty do czasu otwarcia ofert.Oferta powinna zawierać wszystkie koszty  wykonawcy (cena ryczałtowa brutto) związane z prawidłową realizacja przedmiotu zamówienia.
W celu uczestnictwa w niniejszym postępowaniu oferent ma obowiązek dostarczyć wszystkie niżej wymienione wypełnione dokumenty :
1/ załącznik nr 2
2/ załącznik nr 3 parafowana na każdej stronie
3/ załącznik nr 4
V. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 6 grudnia  2019 r.
VI. Inne informacje:
1. W celu porównywalności wszystkich ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Oferentami w celu uzupełnienia i doprecyzowania ofert.
2. Ze względu na założenia budżetowe i ograniczenia finansowe, w przypadku, gdy kwoty przedstawione w odpowiedziach na zapytanie będą wyższe od zaplanowanych w budżecie, Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji z Wykonawcami, którzy złożyli oferty.
3. Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach:a) zmiana ceny spowodowana zmianą obowiązujących stawek podatkowych (cena brutto umowy może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT, na skutek zmiany obowiązujących przepisów, a płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury);b) zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowyc) zmiana terminu realizacji umowy pod warunkiem nieprzewidzianych zdarzeń których nie dało się przewidzieć w chwili realizacji umowy
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian warunków zapytania ofertowego  jego odwołania, unieważnienia i zakończenia postępowania bez wyboru ofert, w szczególności w przypadku gdy wartość oferty przekracza wielkość środków przeznaczonych przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia.
5. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej - aneksu, podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. Szczegółowych informacji udziela: Bochenek Ewa – starszy referent oraz Dalkowska Joanna – samodzielny referentTel. 68 470 45 77 
Załączniki :
1/załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia
2/ załącznik nr 2 - formularz ofertowy
3/załącznik nr 3 - projekt umowy
4/załącznik nr 4 - formularz cenowy 
Kody CPV30200000-1  urządzenia komputerowe32322000-6  urządzenia multimedialne30230000-0 sprzęt związany z komputerami48517000-5 pakiety oprogramowania informatycznego48620000-0 systemy operacyjne30232100-5 drukarki i plotery48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne38652100-1 projektory30236000-2 różny sprzęt komputerowy30213100-6 komputery przenośne30213200-7 komputer, tablet30234000-8 nośniki do przechowywania30237240-3 kamery internetowe32340000-8 mikrofony i głośniki39160000-1 meble szkolne  
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szkoły podstawowej nr 5 im. Polskich Noblistów przy ul. Okrzei 19 , 68 – 200 Żary;
z inspektorem ochrony danych w SP 5  w Żarach można się skontaktować poprzez adres e-mail: lub pisemnie na adres siedziby administratora;Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018 oraz z 2016 r. poz. 1020), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;posiada Pani/Pan:na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO 

ROZSTRZYGNIĘCIE

W  wyniku przeprowadzonej procedury udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, której przedmiotem jest zakup i dostawa sprzętu, oprogramowania i mebli do wyposażenia pracowni informatycznej i językowej w ramach projektu NR POWR.02.10.00- 00-5006/18 pn.:Lubuska Szkoła Ćwiczeń w Żarach szansą na rozwój nauczycieli, studentów i uczniów realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego do Szkoły Podstawowej nr 5 im. Polskich Noblistów w Żarach przy ul. Okrzei 19 uprzejmie informujemy, iż najkorzystniejszą ofertę złożyły firmy:
CZĘŚĆ I – NORDWECO Sp. z o.o., 71-130 Szczecin, ul. Wieniawskiego 21 oferując realizację przedmiotu zamówienia za kwotę 17 171,00 zł brutto;
CZĘŚĆ II – IT PARTNER Piotr Wlazło, 68-100 Żagań, ul. Bracka 13oferując realizację przedmiotu zamówienia za kwotę 65 004,50 zł brutto;
CZĘŚĆ III – IT PARTNER Piotr Wlazło, 68-100 Żagań, ul. Bracka 13 oferując realizację przedmiotu zamówienia za kwotę 32 517,51 zł brutto;
CZĘŚĆ IV – w ramach niniejszej części nie została złożona żadna oferta

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa Nr 5
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-11-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Stodulska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-11-14 13:09:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-11-14 13:14:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-11-25 18:53:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
174 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony