ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Polskich Noblistów w Żarach przy ul. Okrzei 19

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2022-12-06 08:22:17 przez Anita Krzyżaniak

Akapit nr - brak tytułu

ZAPYTANIE OFERTOWE
na zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Polskich Noblistów w Żarach przy ul. Okrzei 19
 
Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 5 im Polskich Noblistów w Żarach  zaprasza do udziału  w procedurze zamówienia publicznego o wartość szacunkowej, która nie przekracza 130 000 złotych.
 
I. Nabywca :
Gmina Żary o statusie miejskim
Pl. Rynek 1-5
68-200 Żary
NIP 9282077626
                        
Zamawiający:
Szkoły Podstawowej nr 5 im. Polskich Noblistów
ul. Okrzei 19
68-200 Żary
NIP 9281129812   REGON 970497328
 
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia  jest zakup i dostawa artykułów spożywczych.
 
Zamówienie zostało podzielone na 10 części:
Część    I -  Nabiał i przetwory mleczne
Część   II -  Wyroby gotowe
Część   III -  Jaja
Część   IV - Mrożonki
Część   V -  Drób i przetwory drobiowe
Część   VI -  Pieczywo
Część   VII -  Warzywa, owoce i kiszonki
Część   VIII - Mięso wieprzowe i wołowe oraz wędliny
Część   IX -   Ryby i przetwory rybne
Część   X -    Różne produkty sypkie
 
2. Szczegółowy wykaz w/w produktów-formularz cenowy stanowi załącznik nr do niniejszego zapytania ofertowego
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru, rozumie się przez to produkt przykładowy a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkt podany przykładowo, w takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna.
4. Żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, GAP i systemu HASCCP lub Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności zgodnym z ISO 22000:2005 oraz z ustawą z dnia 06 czerwca 2019 r.  bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2022 poz.2132),oraz z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. 2016 poz. 1154) i rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności
5. Wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach.
6.Ofertę można składać na dowolną ilość części
 
III. Artykuły spożywcze muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej:
1. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności, umożliwiającym identyfikacje artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiające ich identyfikowalność, zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.
2. W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamacje osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność nie spełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad, max do 1 godziny od dnia i godziny jego zgłoszenia i na własny koszt. Wykonawca podpisuje odbiór żywności nie spełniającej wymagań.
3. Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Odbiór ilościowo - jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Nie dopuszcza się przyjęcia towaru bez ważnego dowodu dostawy, tj. ilości dostarczonego towaru (szt. lub kg), cen jednostkowych i wartości.
4. Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych informacji w celu dokonania oceny ilościowo - jakościowej odbieranej żywności.
5. Podane w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. Zamawiający może dokonać zmiany asortymentowej określonej w przedmiocie zamówienia w ramach limitu finansowego. Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami.
6. Wykonawca dostarczać będzie żywność do Zamawiającego własnym środkiem transportu spełniającym warunki zgodne z zasadami GMP/GHP (do wglądu: dopuszczenie środka transportu do przewozu żywności) na własny koszt i ryzyko od poniedziałku – do piątku z wyłączeniem dni świątecznych oraz dni wolnych wskazanych przez Zamawiającego w godz. 6:30 -7:00, następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego w  siedzibie Zamawiającego
7. Dysponenci i kierowcy Wykonawcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.
8. Dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie lub osobiście. W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj  i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. W szczególnych przypadkach, wynikających z potrzeby Zamawiającego, Wykonawca winien przyjąć doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji.
9. Sposób dostawy oraz dostarczana żywność musi być zgodna z wszystkimi wymaganiami prawa Żywnościowego
 
IV. Warunki realizacji zadania:
1. Nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Wykonawca biorący udział w postępowaniu powinien spełniać następujące warunki:
1.1.      Posiadać uprawnienia do wykonywania dostaw żywności wynikające z właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej,
1.2.      Posiadać wiedzę i doświadczenie w dostawie żywności,
1.3.      Dysponować środkiem transportu do przewozu żywności odpowiadającym  wymogom HACCP,
1.4.      Dysponować osobami zdolnymi do dostawy żywności.
 
V. Termin złożenia oferty:
1.1.      Zainteresowanych proszę o złożenie wymaganych dokumentów do dnia 14 grudnia 2022r. do godziny 12:00 w formie:
1.2.      Listownie lub  osobiście do sekretariatu szkoły (decyduje data wpływu) na adres:
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Polskich Noblistów
ul. Okrzei 19
68-200 Żary
1.3.      Składane oferty należy opatrzyć nazwą wykonawcy z adresem i danymi do kontaktu z oznaczeniem: "Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Polskich Noblistów w Żarach"
1.4.      Informacja o wyłonieniu  najkorzystniejszej oferty zostanie umieszczona na BIP szkoły.
1.5.      Oferty złożone po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
 
VI. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2023 r. (bez miesięcy lipiec i sierpień, dni ustawowo wolnych oraz dni wolnych wskazanych przez Zamawiającego)                            
 
VII. Kryteria wyboru oferty:
1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria: - cena - 100%
2. Dla każdej części zamówienia zostanie oddzielnie wybrana oferta najkorzystniejsza zgodnie z wyżej wymienionym kryterium.
3. W przypadku gdy wybrany Dostawca, który zaproponował najkorzystniejszą cenę, odstąpi od podpisania umowy na dostawę części lub całości przedmiotu zamówienia z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Dostawcą, który uzyskał w postępowaniu kolejną najkorzystniejszą cenę. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierować się kryterium najniżej ceny brutto za całość zamówienia (najniższa cena 100%)
VII. Inne informacje:
  1. Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
  2. Oferta winna zawierać cenę netto + podatek VAT = cena brutto.
  3. Oferta winna być sporządzona na drukach - załącznikach do niniejszego zapytania i złożona w siedzibie Zamawiającego w Szkole Podstawowej nr  5 im. Polskich Noblistów w Żarach, ul. Okrzei 19
  4. Wykonawca wyłonionej oferty zostanie poinformowany na BIP szkoły.
  5. Osobą do kontaktu z oferentami jest: intendent – Małgorzata Kalinowska tel.:  68/470 45 77
  6. Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym
  7. W celu uczestnictwa w niniejszym postępowaniu oferent ma obowiązek dostarczyć n/w wypełnione dokumenty.
Załączniki:
  1. Formularz cenowy - załącznik nr 1
  2. Oświadczenie - załącznik nr 2
  3. Formularz ofertowy - załącznik nr 3
  4. Projekt umowy załącznik nr  4
 
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szkoły podstawowej nr 5 im. Polskich Noblistów przy ul. Okrzei 19 , 68 – 200 Żary;
  • z inspektorem ochrony danych w SP 5  w Żarach można się skontaktować poprzez adres e-mail:   lub pisemnie na adres siedziby administratora;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018 oraz z 2016 r. poz. 1020), dalej „ustawa Pzp”; 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony