ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (Część I – książki i gry edukacyjne, Część II - programy multimedialne, Część III – pomoce dydaktyczne do gabinetów specjalistycznych) do Szkoły Podstawowej nr 5 im. Polskich Noblistów w Żarach przy ul. Okrzei 19.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2022-11-21 10:56:16 przez Anita Krzyżaniak

Akapit nr - brak tytułu

ZAPYTANIE OFERTOWE
 
na zakup i dostawę pomocy dydaktycznych (Część I – książki i gry edukacyjne, Część II - programy multimedialne, Część III – pomoce dydaktyczne do gabinetów specjalistycznych) do Szkoły Podstawowej nr 5 im. Polskich Noblistów w Żarach przy ul. Okrzei 19.
 
Zamawiający :
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Polskich Noblistów
ul. Okrzei 19
68-200 Żary
NIP 9281129812   REGON 970497328
 
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (Część I – książki i gry edukacyjne, Część II - programy multimedialne, Część III – pomoce dydaktyczne do gabinetów specjalistycznych) do Szkoły Podstawowej nr 5 im. Polskich Noblistów w Żarach
Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
I część – książki i gry edukacyjne
II część - programy multimedialne
III część – pomoce dydaktyczne do gabinetów specjalistycznych
Szczegółowy wykaz pomocy dydaktycznych zawarty jest w załączniku nr 1.
2. Wykonawca dostarczy na własny koszt i na własne ryzyko wymagane pomoce dydaktyczne do sekretariatu Szkoły Podstawowej nr 5 im. Polskich Noblistów w Żarach przy ul. Okrzei 19 oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczenia budynku w godzinach pracy placówki po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu dostawy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za  powstałe w czasie transportu.
3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, oryginalny i nieużywany, musi pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczony sprzęt musi posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa poświadczające zgodność z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu dostawy przedmiotu zamówienia. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji. Z czynności dostawy zostanie sporządzony protokół zdawczo – odbiorczy podpisany przez Wykonawcę i przedstawiciela szkoły wyznaczonego przez Dyrektora Szkoły.
 
II. Warunki udziału w postępowaniu
1. Przed przystąpieniem do obliczania ceny oferty Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.
2. Wykonawca w celu określenia ceny ofertowej za wykonanie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia tabeli w formularzu cenowym Wykonawcy stanowiący załącznik nr 4 do zapytania.
3. Kalkulując cenę dla danej części zamówienia, Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania tej części przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy w wyniku przeprowadzonego postępowania zamówienie dotyczyć będzie realizacji kilku części, wynagrodzenie stanowić będzie sumę oferowanych wynagrodzeń za te części.
4. Cena oferty oraz rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą powinny być wyrażone w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
5. W trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty przez Zamawiającego, będzie brana pod uwagę łączna cena brutto, tj. z należnym podatkiem od towarów i usług (VAT) wpisana w formularzu ofertowym – załącznik nr 2 – przedmiotu zamówienia. W formularzu ofertowym łączna cenę brutto należy podać cyfrowo i słownie.
6.  Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
7. Ofertę można składać na dowolną ilość części.
8. Wykonawca za realizacje zamówienia wystawi jedną fakturę na całość zamówienia lub na każdą z realizowanych części z wyszczególnionymi pozycjami wchodzącymi w jej skład (zgodne z załącznikiem nr 1)
9. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia lub jego część kompleksowo w jednej dostawie  w jednym  czasie. Nie dopuszcza się dostaw cząstkowych przedmiotu zamówienia lub z jego części.
10. Termin płatności: 7 dni po otrzymaniu  prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę
 
III. Kryterium oceny oferty i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria:
 - cena - 100%
2. Dla każdej części zamówienia zostanie oddzielnie wybrana oferta najkorzystniejsza zgodnie z wyżej wymienionym kryterium.
3. W przypadku gdy wybrany Dostawca, który zaproponował najkorzystniejszą cenę, odstąpi od podpisania umowy na dostawę części lub całości przedmiotu zamówienia z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Dostawcą, który uzyskał w postępowaniu kolejną najkorzystniejszą cenę.
 
IV. Termin składania ofert
do 29 listopada 2022 r. do godziny 12:00
w wybranej formie:
- listownie na adres: Szkoła Podstawowa nr 5 im. Polskich Noblistów ul. Okrzei 19 68-200 Żary (decyduje data wpływu )
- osobiście do Szkoły Podstawowej nr 5 im. Polskich Noblistów ul. Okrzei 19, 68-200 Żary do sekretariatu szkoły
Składane oferty należy opatrzyć nazwą wykonawcy z adresem i danymi do kontaktu z oznaczeniem :
,,Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 5 im. Polskich Noblistów w Żarach przy ul. Okrzei 19”
Koperta/opakowanie zawierające ofertę powinno zostać wykonane w taki sposób, aby nie można było zapoznać się z treścią oferty do czasu otwarcia ofert.
Oferta powinna zawierać wszystkie koszty wykonawcy (cena ryczałtowa brutto) związane
z prawidłową realizacja przedmiotu zamówienia.
W celu uczestnictwa w niniejszym postępowaniu oferent ma obowiązek dostarczyć wszystkie niżej wymienione wypełnione dokumenty :
1/ załącznik nr 2 – formularz ofertowy
2/ załącznik nr 3 – projekt umowy - parafowany na każdej stronie, podpisany, wpisany numer konta Wykonawcy
3/ załącznik nr 4 – formularz cenowy
V. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 12 grudnia 2022 r.
VI. Inne informacje:
1. W celu porównywalności wszystkich ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Oferentami w celu uzupełnienia i doprecyzowania ofert.
2. Ze względu na założenia budżetowe i ograniczenia finansowe, w przypadku, gdy kwoty przedstawione w odpowiedziach na zapytanie będą wyższe od zaplanowanych w budżecie, Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji z Wykonawcami, którzy złożyli oferty.
3.  Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach:
a) zmiana ceny spowodowana zmianą obowiązujących stawek podatkowych (cena brutto umowy może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT, na skutek zmiany obowiązujących przepisów, a płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury);
b) zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy
c) zmiana terminu realizacji umowy pod warunkiem nieprzewidzianych zdarzeń których nie dało się przewidzieć w chwili realizacji umowy
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian warunków zapytania ofertowego  jego odwołania, unieważnienia i zakończenia postępowania bez wyboru ofert, w szczególności w przypadku gdy wartość oferty przekracza wielkość środków przeznaczonych przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia.
5. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej - aneksu, podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
 
Szczegółowe informacje można uzyskać u pani Joanny Kiapśni (sprawy merytoryczne) oraz u pani Joanny Dalkowskiej (sprawy formalne) pod numerem telefonu: 68 470 45 77
 
Załączniki :
1/załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia
2/ załącznik nr 2 - formularz ofertowy
3/załącznik nr 3 - projekt umowy
4/załącznik nr 4 - formularz cenowy
 
 
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szkoły podstawowej nr 5 im. Polskich Noblistów przy ul. Okrzei 19 , 68 – 200 Żary;
  • z inspektorem ochrony danych w SP 5  w Żarach można się skontaktować poprzez adres e-mail: lub pisemnie na adres siedziby administratora;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018 oraz z 2016 r. poz. 1020), dalej „ustawa Pzp”; 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony