Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 5 im Polskich Noblistów w Żarach – Jaja kurze
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2020-11-27 09:03:30 przez Anita Krzyżaniak
Akapit nr - brak tytułu
Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 5 im Polskich Noblistów w Żarach – Jaja kurze
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 5 im. Polskich Noblistów w Żarach zaprasza do udziału
w procedurze zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, której przedmiotem jest „Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 5 im Polskich Noblistów w Żarach – Jaja kurze”
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje „Zakup i dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 5 im Polskich Noblistów w Żarach – Jaja kurze”.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru, rozumie się przez to produkt przykładowy a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkt podany przykładowo, w takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna.
Żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, prawem żywnościowym oraz
z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, GAP i systemu HASCCP lub Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności zgodnym z ISO 22000:2005 oraz z ustawą z dnia 06czerwca 2019 r. w o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2019 poz.1252.), z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży
w tych jednostkach (Dz. U. 2016 poz. 1154) i rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego
z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, GAP i systemu HASCCP lub Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności zgodnym z ISO 22000:2005 oraz z ustawą z dnia 06czerwca 2019 r. w o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2019 poz.1252.), z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży
w tych jednostkach (Dz. U. 2016 poz. 1154) i rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego
i Rady (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności
Wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach.
Jaja kurze muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej.
- Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności, umożliwiającym identyfikacje artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta
i umożliwiające ich identyfikowalność, zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. - W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamacje osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność nie spełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad, max do 1 godziny od dnia i godziny jego zgłoszenia i na własny koszt. Wykonawca podpisuje odbiór żywności nie spełniającej wymagań.
- Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Odbiór ilościowo - jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Nie dopuszcza się przyjęcia towaru bez ważnego dowodu dostawy, tj. ilości dostarczonego towaru (szt. lub kg), cen jednostkowych i wartości.
- Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych informacji w celu dokonania oceny ilościowo - jakościowej odbieranej żywności.
- Podane w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. Zamawiający może dokonać zmiany asortymentowej określonej
w przedmiocie zamówienia w ramach limitu finansowego. Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami. - Wykonawca dostarczać będzie żywność do Zamawiającego własnym środkiem transportu spełniającym warunki zgodne z zasadami GMP/GHP (do wglądu: dopuszczenie środka transportu do przewozu żywności) na własny koszt i ryzyko od poniedziałku – do piątku z wyłączeniem dni świątecznych oraz dni wolnych wskazanych przez Zamawiającego w godz. 6:30 - 7:00, następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego w siedzibie Zamawiającego
- Dysponenci i kierowcy Wykonawcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.
- Dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie lub osobiście. W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. W szczególnych przypadkach, wynikających z potrzeby Zamawiającego, Wykonawca winien przyjąć doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji.
- Sposób dostawy oraz dostarczana żywność musi być zgodna z wszystkimi wymaganiami prawa Żywnościowego
Warunki realizacji zadania:
Nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Wykonawca biorący udział w postępowaniu powinien spełniać następujące warunki:
- posiadać uprawnienia do wykonywania dostaw żywności wynikające z właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej,
- posiadać wiedzę i doświadczenie w dostawie żywności,
- dysponować środkiem transportu do przewozu żywności odpowiadającym wymogom HACCP,
- dysponować osobami zdolnymi do dostawy żywności.
Termin złożenia oferty:
Zainteresowanych proszę o złożenie wymaganych dokumentów do dnia 11 grudnia 2020r. do godziny 10:00 w formie:
- listownie lub osobiście do sekretariatu (decyduje data wpływu) na adres:
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Polskich Noblistów
ul. Okrzei 19
68-200 Żary
Składane oferty należy opatrzyć nazwą wykonawcy z adresem i danymi do kontaktu
z oznaczeniem:
z oznaczeniem:
Oferta: Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 5 im Polskich Noblistów w Żarach – Jaja kurze
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 11 grudnia 2020 r. o godzinie 11:00, natomiast informacja o wyłonieniu najkorzystniejszej oferty zostanie umieszczona na BIP szkoły. Oferty złożone po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2021 r. (bez miesięcy lipiec i sierpień, dni ustawowo wolnych oraz dni wolnych wskazanych przez Zamawiającego)
Kryteria wybory oferty:
-najniższa cena 100%
Inne informacje:
- Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
- Oferta winna zawierać cenę netto + podatek VAT = cena brutto.
- Oferta winna być sporządzona na drukach - załącznikach do niniejszego zapytania
i złożona w siedzibie Zamawiającego w Szkole Podstawowej nr 5 im. Polskich Noblistów w Żarach, ul. Okrzei19 - Wykonawca wyłonionej oferty zostanie poinformowany na BIP szkoły.
- Osobą do kontaktu z oferentami jest: intendent – Małgorzata Kalinowska tel:
68/470 45 77
- Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym
Załączniki:
- Formularz cenowy - załącznik nr 1
- Oświadczenie - załącznik nr 2
- Formularz ofertowy - załącznik nr 3
- Projekt umowy załącznik nr 4
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szkoły podstawowej nr 5 im. Polskich Noblistów przy ul. Okrzei 19 , 68 – 200 Żary;
- z inspektorem ochrony danych w SP 5 w Żarach można się skontaktować poprzez adres e-mail: lub pisemnie na adres siedziby administratora;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018 oraz z 2016 r. poz. 1020), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO